Yritys voi ottaa käyttöön Oma asiointi-palvelun tapahtumien verkkolaskutuksen lisäämällä yritykselle verkkolaskuosoitteen. Verkkolaskuosoite voidaan lisätä yhdelle tai useammalle toimipaikalle.
Jos verkkolaskuosoite lisätään vain yhdelle toimipaikalle, yritykselle toimitetaan yksi verkkolasku, johon on koottu kuukauden maksulliset tapahtumat myös mahdollisten muiden toimipaikkojen osalta. Laskusta peritään laskutuslisä.
Jos verkkolaskuosoite lisätään useammalle toimipaikalle, yrityksen käyttäjät voivat valita tapahtuman maksun kohdennettavaksi mille tahansa yrityksen toimipaikoista. Verkkolasku lähetetään kuukausittain jokaiselle toimipaikalle, jolle on muodostunut laskutettavaa. Jokaisesta laskusta peritään erillinen laskutuslisä.
Verkkopankki- tai luottokortti säilyvät maksuvaihtoehtoina verkkolaskutuksen rinnalla.