| 1 | Heinolan kaupunki (hankkeessa mukana myös Kauhava ja Raahe) Loppuraportti: Koulukatu-hankkeen soveltaminen Heinolan, Raahen ja Kauhavan kaupungeissa  | Koulukatu-konseptin jalostaminen Heinolassa, Kauhavalla ja Raahessa | 22 500 | 
| 2 | Kaustisen kunta (hankkeessa mukana myös Kannus, Veteli ja Toholampi) Loppuraportti: Fiksun liikennekäyttäytymisen kummit  | Fiksun liikennekäyttäytymisen kummit ‒toimintamallit nuorten liikenneturvallisuuden edistämiseksi | 22 500 | 
| 3 | Naantalin kaupunki Loppuraportti: Erityisryhmien liikkumisen parantaminen uusiutuvassa Naantalin keskustassa Liite 1: Asukaskysely liikkumisen esteettömyydestä Naantalin keskustassa Liite 2: Esteettömyyden ongelmakohdat, kartta  | Erityisryhmien liikkumisen parantaminen uusiutuvassa Naantalin keskustassa  | 21 375 | 
| 4 | Oulun kaupunki Loppuraportti, osa 1: Lasten ja nuorten liikkumismahdollisuudet Oulussa -Paikkatietoanalyysi pyöräilyn ja kävelyn olosuhteista Loppuraportti, osa 2: Lasten ja nuorten turvallinen arkiliikkuminen - Toimintamalli koulureittien turvallisuuden parantamiseksi  | Lasten ja nuorten arkiliikkuminen – koulumatkojen sujuvuus ja turvallisuus | 26 500 | 
| 5 | Turun kaupunki Loppuraportti: 2-1-tien toimivuus ja liikenneturvallisuus - Case: Turun Inspehtorinkatu  | 2–1-tien toimivuus ja liikenneturvallisuus,  Case: Turun Inspehtorinkatu  | 21 825 | 
| 6 | Vaasan kaupunki (hankkeessa mukana myös Mustasaaren kunta) Loppuraportti: Kävelyn ja pyöräilyn keskeisten reittien liikenneturvallisuusauditointi ja priorisointimalli Liite 1: Auditoinnin ohjekortti  | Pyöräilyn pääreittien turvallisuuden auditointi | 30 000 | 
| 7 | Vantaan kaupunki Loppuraportti: Turvalliset ratkaisut näkövammaisten liikkumiselle Vantaalla  | Turvalliset ratkaisut näkövammaisten liikkumiselle Vantaalla | 24 022 |