1 | Heinolan kaupunki (hankkeessa mukana myös Kauhava ja Raahe) | Koulukatu-konseptin jalostaminen Heinolassa, Kauhavalla ja Raahessa | 22 500 |
2 | Kaustisen kunta (hankkeessa mukana myös Kannus, Veteli ja Toholampi) | Fiksun liikennekäyttäytymisen kummit ‒toimintamallit nuorten liikenneturvallisuuden edistämiseksi | 22 500 |
3 | Naantalin kaupunki Loppuraportti: Erityisryhmien liikkumisen parantaminen uusiutuvassa Naantalin keskustassa Liite 1: Asukaskysely liikkumisen esteettömyydestä Naantalin keskustassa Liite 2: Esteettömyyden ongelmakohdat, kartta | Erityisryhmien liikkumisen parantaminen uusiutuvassa Naantalin keskustassa | 21 375 |
4 | Oulun kaupunki Loppuraportti, osa 1: Lasten ja nuorten liikkumismahdollisuudet Oulussa -Paikkatietoanalyysi pyöräilyn ja kävelyn olosuhteista Loppuraportti, osa 2: Lasten ja nuorten turvallinen arkiliikkuminen - Toimintamalli koulureittien turvallisuuden parantamiseksi | Lasten ja nuorten arkiliikkuminen – koulumatkojen sujuvuus ja turvallisuus | 26 500 |
5 | Turun kaupunki Loppuraportti: 2-1-tien toimivuus ja liikenneturvallisuus - Case: Turun Inspehtorinkatu | 2–1-tien toimivuus ja liikenneturvallisuus, Case: Turun Inspehtorinkatu | 21 825 |
6 | Vaasan kaupunki (hankkeessa mukana myös Mustasaaren kunta) Loppuraportti: Kävelyn ja pyöräilyn keskeisten reittien liikenneturvallisuusauditointi ja priorisointimalli Liite 1: Auditoinnin ohjekortti | Pyöräilyn pääreittien turvallisuuden auditointi | 30 000 |
7 | Vantaan kaupunki Loppuraportti: Turvalliset ratkaisut näkövammaisten liikkumiselle Vantaalla | Turvalliset ratkaisut näkövammaisten liikkumiselle Vantaalla | 24 022 |